Jumaat, 27 April 2012

Jika aku Jatuh Cinta

https://www.facebook.com/pages/Nur-Chintacom/231367430215161Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Tunjukkanlah Cinta Itu Dari RedhaMu,
Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Jatuhkan Cintaku Kepada Mereka Yang CintakanMu..
Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Jangan Lalaikan Aku Dengan Nikmat Sementara Itu…

Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Dekatkanlah Aku Bawah NaunganMu….
Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Kuatkan Imanku Dari Dosa-dosa Menantiku…
Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Lindungi Aku Dari Alpa Lupa Ibadah PadaMu…
Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Tebalkan Lagi Cintaku Pada RasulMu…

Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Suburkan Cintaku Pada Ayah Bondaku…
Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Siramkan Cintaku Pada Sahabat-sahabtku…
Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Aku Malu Jika Cintaku Berpaling DariMu…
Jika Aku Jatuh Cinta,
Ya Allah,
Istiqomahkan Aku Dalam Mencari Cinta Yang Diredhai..



Sumber: https://www.facebook.com/pages/Nur-Chintacom/231367430215161

Tiada ulasan: