Selasa, 15 Mei 2012

Apew hal tetiba2 ada Road block nie...

semalam....14.5.2012 tengah ari..pelik betoi tengok kereta polis area Alor Gajah(Melaka lah...bkn kt negeri laen)...cm konvoi....petang 2 pulak aku balik keja ada roadblock kt plak...apew hal nie????
dalam ati pun cuak jgak kot2 polis cari duit lebih utk raye...(al-mklum lah motor aku xcukup sempurna sgt)..n lega pun ada jgak sib baik dpat renew lesen Mtor n Kereta sblm balik keja....kena than sekejap je(tya kbar je).....sampai je rumah aku dapat inform ada kes pembunuhan...

Ari nie...15.5.2012

pagi gerak g keja cam biase dgn mtor kesayangan aku....
cam biase ada traffic light sunyi je plan nk langgar lampu merah...oppssss...tgok dpn 2 ada road block...alah ai...kna cancel plak plan aku nie...ari nie je nk g keja 4 roadblock aku kena tempuh...(cam halangan bersiri plak)....
sampai jer kat office,baru aku tau kes yg sebenar nya 2 perompak masih dicari...masih berkeliaran area Aloh Gajah n Melaka...patot lah roadblock...
sebenarnya aku pun risau keselamatan aku dan Family aku di Rumah..

Ya Allah,Sesunnguh nya Engkau maha pelindung lagi maha Penyayang...
Kepada Mu aku memohon pelindungan untuk aku dan keluarga aku beserta orang2 yang aku sayangi...Lindungi lah kami semua dari ancaman bahaya dan bencana...



Tiada ulasan: