Khamis, 19 Januari 2012

Keputusan yang hampa

Pagi2 lagi dah hujan lebah sehinggakan aku tak dapat pergi keja ari nie(Al-maklumlah aku cume penunggang motorsikal biasa)..
Aku buat semakan e-semakan utk pelajar PJJ di website UPM..
PELIK!!!!!!.kenapa status pemohonan masih lagi dalam proses...
Aku cuba hubungi pegawai upm education & training untuk mengetahui maklumat lebih lanjut...
Apa yang diberitahu oleh pegawai tersebut,pemohonan aku gagal coz keputusan STPM aku sebenarnya 1.99(sistem merit dorg agaknya) ttpi klo ikut pengiraan aku n MPM mmg PNG aku 2.00...mmg lepas lah syarat am 2..
Mungkin keadaan mcm tahu2 jer aku mmang ada masalah kewangan n tiada sesiapa nk bantu aku ketika nie...
Xpew lah .....dah Takdir aku sukar mendapat tempat di IPT untuk seketika ini..



Hanya ALLAH sahaja yang mengetahui perasaan aku ketika ini

Tiada ulasan: