Selasa, 16 Ogos 2011

Aku terima somebody dlm khidupan aku

Beberape2 tahun aku kecewa disbbkan seorg llki..AKU ANTI LELAKI!!!!!!!
Smpai bla....tpi x lama...seseorg secret admire mncul menyangkalkn mitos aku...
tpi xtau lah knpe skunk pn2 ati aku terbuka untuk terima CINTA daripada seorang llaki...
Perkenalan bermula pada penghujungan bln JuNe 2011..bermula sekadar kawan biase selama beberape mmgu..
Akhirnya si Dia melamar aku untuk menjadi Kekasih nya..pada mula nya aku sekadar biase n x biase dgn perhubungan Percintaan nie...
Tapi smpai bla aku harus hdup dlm kekecewaan yg lalu...Aku bgkit kembali untuk menceriakan hdup aku...
Kini aku belajar menerima Dia dlm khidupan aku...walaupn hbgn ini msih Baru lgi...
aku harap hubungan ini kekal selamanya....aku x snggup dikecewakn lgi dssbkn CINTA
Cukup lah penderitaan & Kekecewaan aku yg lalu aku jdi kan Ikhtbar....
Aku Terima dirinya Seadanya.....
siapa gerangan nya BIAR LAH RAHSIA....


Tiada ulasan: