Sabtu, 9 Julai 2011

Pulang lah-Awi Rafael...

Menyanyi sama2 tau...

Bukalah mata dan melihat di hadapan mu
aku berdiri tegak tapi kau tak nampak 
Hodohkah aku?Sering kau campak saja
Banyak yang dah ada yang aku tak ada..

Mungkinkah aku tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku yang tetap menanti kamu
Berikan jawapan mu

Pulanglah sebelumku runway
aku menanti mu everyday
aku menunggu dari Monday,Tuesday,wednesday,Thurday
Tak ingin tak perlu

Pulanglah sebelumku runway
aku menanti mu everyday
aku menunggu dari Monday,Tuesday,wednesday,Thurday
Tak ingin tak perlu aku damping

aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama
Mungkinkah aku tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku yang tetap menanti kamu
Berikan jawapan mu

Pulanglah sebelumku runway
aku menanti mu everyday
aku menunggu dari Monday,Tuesday,wednesday,Thurday
Tak ingin tak perlu


Pulanglah sebelumku runway
aku menanti mu everyday
aku menunggu dari Monday,Tuesday,wednesday,Thurday
Tak ingin tak perlu aku damping

 


                                                                                                           write by
                                                                                                                Nadiya

Tiada ulasan: